top of page

Rekrutujemy: specjalista ds. wsparcia technicznego


Poszukujemy specjalisty ds. wsparcia technicznego.

Mile widziani studenci ostatniego roku/semestru studiów, dyspozycyjni 40h tygodniowo. Forma zatrudnienia do ustalenia etat lub umowa zlecenie - zależnie od preferencji.


Wymagania:

  • znajomość oprogramowania QGIS/ArcGIS

  • biegłość w obsłudze systemu Android na urządzeniach mobilnych

  • mile widziane doświadczenie w pracy z klientem (sprzedaż)

  • umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków

  • skrupulatność

  • chęć poszerzania wiedzy.

Zakres ogólny:

  • Rzetelne, dokładne i sumienne wykonywanie swojej pracy.

  • Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonego.

  • Terminowe wykonywanie powierzonych zadań.

  • Bieżące informowanie Zastępcy Dyrektora Wydziału Sprzedaży i Marketingu o stanie prowadzonych spraw.

  • Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań.

  • Wykazywanie inicjatywy wymaganej na stanowisku pracy.

  • Przestrzeganie zasad dyscypliny pracy.

  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów prawa pracy oraz przepisów szczególnych odpowiadających zajmowanemu stanowisku.

  • Należyta dbałość o mienie firmy: miejsce pracy, powierzony sprzęt, materiały, itp.

  • Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy.

  • Dbałość o dobre imię firmy i jej prestiż.

  • Przestrzeganie przepisów i zasad BHP oraz przepisów PPOŻ.

  • Dbałość o rozwój celem lepszej realizacji powierzonych zadań.

  • Bieżąca współpraca z pozostałymi wydziałami w firmie Taxus IT.

Zakres szczegółowy:

  • Telefoniczne oraz mailowe wsparcie techniczne użytkowników korzystających z autorskiego oprogramowania Taxus IT.

  • Rejestrowanie i analizowanie błędów występujących w aplikacjach mLas Inżynier oraz tMap.

  • Konsultacje związane z pracami deweloperskimi nad aplikacjami mLas Inżynier oraz tMap.

  • Wykonywanie testów końcowych akceptacyjnych nowych wersji aplikacji mLas Inżynier oraz tMap w porozumieniu z analitykiem.

  • Rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących pomysłów na rozwój aplikacji mLas Inżynier oraz tMap.

  • Przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu GIS.

  • Wdrażanie nowych pracowników d/s wsparcia technicznego, opieka merytoryczna.

  • Współpraca z pozostałymi pracownikami Wydziału Sprzedaży i Marketingu Taxus IT w zakresie wynikającym z kompetencji.

  • Współpraca z pozostałymi wydziałami Taxus IT w zakresie wynikającym z kompetencji.

  • Aktywne uczestnictwo w spotkaniach firmowych, szkoleniach wewnętrznych jak i zewnętrznych.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji

  • możliwość pracy hybrydowej

  • niezbędny sprzęt do wykonywania pracy

  • benefity (dopłata do karty Multisport, nauki języków obcych, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).

Prosimy o przesyłanie CV na adres: karolina.jaskiewicz@taxusit.pl.

Rekrutacja trwa do 20.03.2024.



Comments


bottom of page